روایت عشق

1396/07/18

سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹ ب.ظ

بعد از عقد پارسال بارها و بارها خانوم کوچولو اومده همدان و 3 بار هم من رفتم تربت حیدریه

یه اتفاق دیگه هم افتاد اینکه ، اول تیرماه امسال رفتم سربازی ، تا اول شهریور آموزشی تهران بودم ، نیروی هوایی شهید خضرایی ، بعد اون هم چون امریه گرفته بودم اومدم ستاداقامه نماز همدان که الانم از همونجا دارم براتون مینویسم

ان شاالله اگر عمری باقی باشه باز هم میام و مینویسم

البته دیگه فهمیدم که پست ها باید کوتاه باشه و بیشتر!!!


  • سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۹ ب.ظ
  • علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی